Najlepszy Matematyk Gminy Dębno 2019

Najlepszy Matematyk Gminy Dębno 2019
XX edycja Konkursu o tytuł „Najlepszego Matematyka Gminy Dębno” odbyła się 20 marca 2019r. w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łoniowej. 
Na konkurs  zgłosiło się 47 uczestników, w pięciu kategoriach wiekowych: klasy IV, klasy V, klasy VI, klasy VII oraz klasy VIII z 10 miejscowości z terenu Gminy Dębno
Konkurs odbywał się w dwóch etapach. W pierwszym etapie  na poziomie każdej klasy rozwiązywane były testy jednokrotnego wyboru. W tych eliminacjach do II etapu przechodziły osoby, które zdobyły minimum 60 % punktów z testu. W II etapie uczniowie rozwiązywali zadania z zapałkami.
 
Komisja dokonała sprawdzenia kart odpowiedzi w poszczególnych kategoriach wiekowych i ustaliła co następuje:
Oto wyniki:
Grupa wiekowa –  klasy IV
I miejsce i tytuł „Najlepszego Matematyka Gminy Dębno” w kategorii klas IV: PSP Niedźwiedza – Dudek Kacper
II miejsce: ZSP Maszkienice – Kukla Adam
III miejsce: PSP Sufczyn – Bogacz Jonasz
 
Grupa wiekowa – klasy V
I miejsce i tytuł „Najlepszego Matematyka Gminy Dębno”  w kategorii klas V: PSP Biadoliny Szlacheckie – Kubala Zuzanna
II miejsce: ZSP Łysa Góra – Bączek Julia
III miejsce:  PSP Sufczyn – Warchoł Julia
 
Grupa wiekowa – klasy VI  
I miejsce i tytuł „Najlepszego Matematyka Gminy Dębno” w kategorii klas VI: PSP Sufczyn – Gaweł Maja
II miejsce: PSP Jaworsko – Jewuła Paweł
III miejsce: PSP Wola Dębińska – Kukuś Antoni
 
Grupa wiekowa –  klasy VII
I miejsce i tytuł „Najlepszego Matematyka Gminy Dębno” w kategorii klas VII: PSP Porąbka Uszewska – Suchan Mikołaj
II miejsce: ZSP Dębno – Polak Oliwier
III miejsce: PSP Sufczyn – Bogacz Błażej
 
Grupa wiekowa –  klasy VIII
I miejsce i tytuł „Najlepszego Matematyka Gminy Dębno” w kategorii klas VIII: PSP Sufczyn – Kurek Kacper
II miejsce: ZSP Łysa Góra – Pabiś Tomasz
III miejsce: ZSP Maszkienice – Curyło Radosław
 
Uczniowie otrzymali nagrody rzeczowe za ww. miejsca, a wszyscy pozostali dyplomy za udział.
Sponsorem nagród i dyplomów było Dębińskie Centrum Kultury.